BeZol Tőzsde Blogja

Friss topikok

  • BeZol: @BeZol: Mai nap folyamán lefutott egy hosszabb optimalizáció, így ismét más beállításokkal fut a r... (2014.05.30. 13:27) Újabb tapasztalatok

Címkék

Szeretjük a híreket

2014.06.05. 17:58 BeZol

Mint azt a képekből láthatjátok (jobb klikk->kép megjelenítése), egy bőséges napon vagyok túl, ha jól emlékszem 8,16 Euro volt a számla egyenlege, ami pár perc alatt 11,17 Euro-ra növekedett. Lassan sikerül ledolgozni az éles tesztelés során elszenvedett veszteségeket, és hamarosan elérhetem a 15 Euros kezdeti egyenlegemet.

20140605_eles_grafikon.jpg

20140605_eles_kotesek.jpg

A mostani beállításokat elmúlt 2 hónapra teszteltem vissza Armada-nál (eddig vannak adataim), és ez volt az első beállítás, ami Oanda visszateszt során (elmúlt 1,5 évre) is emelkedő egyenleg-görbét mutat.

Oanda teszt során 1:50 tőkeáttéttel és utólag a jutalékokat leszámolva 1,5 év alatt 120% profit várható. Armada Markets-nél 1:500 tőkeáttéten vagyok, de nem kockáztatok 10xer akkora összeget, hanem "csak" 5ször akkorát, így az Oanda tesztek alapján 600% profit várható 45%-os maximális lehívás mellett (mindent felszoroztam 5-tel).

Azt még fontosnak tartom megjegyezni, hogy a maximális lehívás biztosan nagyobb pár százalékkal, mert a jutalékokat ott nem vontam le utólag, viszont a profit az biztosan több, mert az utolsó kötésekhez tartozó jutalékot számoltam fel az elmúlt 1,5 év 750 kötésére, holott a számla elején jóval kisebb lotokat köt a rendszer.

Érdeklődve várom, milyen eredmények várhatóak a közeljövőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://bezoltrader.blog.hu/api/trackback/id/tr806281708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása